Vés al contingut (premeu Retorn)

Abans de venir

Abans de venir, cal que tingueu en compte:

mapa parc del fòrum

L’accés al Parc del Fòrum per la matinal de Visions STEAM FÒRUM, sigui en transport públic o autocar, està situat a l’entrada més habitual del Parc, a la plaça Ernest Lluch. Aquesta entrada és al final de l’Avinguda Diagonal, davant de la parada Fòrum del Tram on es troba l’edifici de Telefònica.. Vegeu Mapa.

El centres que veniu en autocar disposareu d’una zona per recollir l’alumnat en el moment de marxar. Estarà situat al costat de l’auditori petit, al col.lector.

tres estudiants

Les activitats es faran respectant els grups bombolla

telefon mobil

Algunes activitats necessiten la utilització del telèfon mòbil. Si us ho permet el centre, cal portar-lo amb connexió de dades.

Per realitzar l'activitat de dansa (T2), cal que us descarregueu l'app science journal. Podeu trobar informació sobre com funciona aquesta app aquí.

web visions

La jornada té un recorregut fixat per l'organització de  3 activitats.

L'horari de les activitats està dissenyat per tal de minimitzar a zero el contacte entre grups bombolla diferents. Us preguem que sigueu molt curosos en respectar els horaris per tal de garantitzar la seguretat de tothom.