Vés al contingut (premeu Retorn)

Abans de venir

Abans de venir, cal que tingueu en compte:

mapa parc del fòrum

L’accés al Parc del Fòrum per la matinal de Visions STEAM FÒRUM, sigui en transport públic o autocar, està situat a l’entrada més habitual del Parc, a la plaça Ernest Lluch. Aquesta entrada és al final de l’Avinguda Diagonal, davant de la parada Fòrum del Tram on es troba l’edifici de Telefònica.. Vegeu Mapa.

El centres que veniu en autocar disposareu d’una zona per recollir l’alumnat en el moment de marxar. Estarà situat al costat de l’auditori petit, al col.lector.

tres estudiants

Les activitats estan dissenyades per anar en grups de tres, per tant, feu grups de tres estudiants abans de venir al parc el Fòrum.

No és aconsellable que feu les activitats per grups de classe, per tal d'evitar les cues i deixar que els i les estudiants explorin Visions segons els seus interessos.

telefon mobil

Algunes activitats necessiten la utilització del telèfon mòbil. Si us ho permet el centre, cal portar-lo amb connexió de dades.

Per realitzar l'activitat de dansa (T2), cal que us descarregueu l'app science journal. Podeu trobar informació sobre com funciona aquesta app aquí.

web visions

Us recomanem fer 5 activitats durant la jornada al parc del Fòrum.

Trobareu les activitats que us proposem fer al nostre web. Podeu escollir i treballar abans de venir les que més us interessin, però cal que sigueu flexibles per tal d'estalviar cues innecessàries!

A la revista trobareu un passaport científic, on els monitors us marcaran les proves que aneu fent.

Podeu descarregar la nostra revista en PDF per tenir la informació completa de tota jornada

Revista Fòrum portada